Zdecydowałem się Wybróbować światłowód. Gdzie Najlepiej? Orange Światłowód Opinie

Od jakiś czterech tygodni ściągam szybciej. Wszystkie używane urządzenia elektroniczne sprawiają wrażenie innych… . Jak by zyskały drugie życie. Przyczyna jest prosta – założyłem w mieszkaniu internet światłowodowy. Sporo czasu oczekiwałem na szansę podłączenia internetu światłowodowego do swojego mieszkania.

Jako osoba zarabiająca przez internet, dla której prędkość ściągania często oddziałuje na wysokość dochodów i jakość twojej pracy.

Którą ofertę wziąć? Orange Światłowód Opinie

Osobiście zamówiłem najwyższy obecnie dostępny pakiet, czyli 600 Mb/s. W pierwszym roku będę za niego płacił tyle samo, co wcześniej za czterokronie niższy transfer, a po roku niewiele więcej. 

Inaczej rzecz ujmując, nie czuję, żebym przepłacał. Jakby tego było mało, dzięki szybko złożonemu zamówieniu udało mi się załapać na aż 2 promocje. Muszę jednak uczciwie przyznać, że dla znakomitej większości użytkowników 600 Mpbs to bardzo dużo.

Internet światłowodowy jest wytrzymały na warunki atmosferyczne, a dzięki temu, że światłowód jest doprowadzony do samego mieszkania (a nie jak u konkurencji – do studzienki i potem przewodem miedzianym do domów) nie mam spadków szybkości wywodzące się z niedoskonałości instalacji.

Na instalacje światłowodową zdecydowałem się także dlatego, że jest to technologia o teoretycznie bez ograniczonych możliwości rozwoju. W tej chwili ograniczeniem nie jest szybkość wysyłania danych, lecz modem. Jestem przekonany, że za jakiś czas ta szybkość się podwoi lub nawet potroi, gdy w ofercie pojawią się sprzęty wyższej jakości. 

Komentarze

Popularne posty